15 מאכלים שאתם יכולים לאכול ללא הגבלה מבלי לפחד שתעלו במשקל!

והם אפילו יעזרו לכם להוריד במשקל.



איך הייתם מגיבים אם היינו אומרים לכם שיש מאכלים מסוימים שאתם יכולים לאכול מהם כמה שאתם רוצים, לשבוע מהם ולא לעלות במשקל?

תנו לנו לנחש, הייתם קופצים על המציאה.

אז רק שתדעו שזה לא מדע בדיוני. יש לא מעט מזונות שאתם יכולים לאכול כמה שבא לכם בלי לדפוק חשבון למשקל והם אפילו טעימים ומשביעים.

קבלו אותם במחיאות כפיים סוערות!

1. פופקורן

אם תכינו פופקורן ללא חמאה וללא סוכר (עם מעט מלח למשל), אתם תוכלו לאכול את זה בלי פחד. כך, כוס אחת של פופקורן מכילה רק 31 קלוריות.

2. סלרי

סלרי מכיל 95% מים. הירק הזה הוא צמח משתן, דבר שמסייע בירידה במשקל וסילוק רעלים.

3. חציל

חציל בגריל או חציל אפוי ללא שמן זו מנה דלת קלוריות וגם טעימה בטירוף. אתם לגמרי יכולים ליהנות ממנה ללא הגבלה.

4. תפוזים, אשכוליות ומנדרינות

כמות גדולה של פירות אינה מומלצת אם אתה רוצים לרדת במשקל, אבל פירות הדר הם יוצאים מהכלל. הם עשירים בחומרים כמו סיבים, נוגדי חימצון וויטמין C שעוזרים לתחושת השובע, מסייעים למערכת העיכול ולכבד ומעניקים מראה בריא יותר לעור.

5. אצות

אצות הן המקור הטוב ביותר של יוד. הן עוזרות לבלוטת התריס לתפקד באופן נורמלי, שומרות על מאזן הורמונלי ומונעות עלייה במשקל.

6. מלון ואבטיח

עם 60-70 קלוריות לכל פרוסה, אתם יכולים לאכול אותם יום אחר יום. הפירות האלו משביעים והם מסייעים לסלק עודפי נוזלים מהגוף.

7. קישואים

מנת קישואים מכילה כ-42 קלוריות. אכילת קישואים משפרת את תפקוד המעיים.

8. מלפפון

ירק הכרחי לכל מי שמעוניין להוריד כמה קילוגרמים. הוא מפחית נפיחות ובעל ערכים קלוריים נמוכים.

9. סלק אדום

סלק הוא מקור למינרלים מזינים שעוזרים לשרוף שומן, להמריץ את השרירים ולווסת את רמת הסוכר בדם. מנת סלק ממוצעת שווה רק 40 קלוריות.

10. ביצים

אפשר לאכול אותן בלי לפחד מעלייה במשקל בכל שעה, אפילו בלילה. כמובן שביצים קשות עדיפות על מטוגנות.

11. אננס

הפרי הטעים הזה הוא החבר הכי הטוב של מי שמנסה לעשות דיאטה. האננס עוזר לעכל חלבונים ולשרוף שומנים.

12. תפוחים ושזיפים

תפוח אחד מכיל רק 50 קלוריות. הוא גורם להרגיש שובע ומווסת את מערכת העיכול. שזיפים עשירים בוויטמין C ואשלגן, אשר שומרים על הלב וכלי הדם.

13. סלט

סלט עשיר ומגוון הוא מקור מצוין לחומצה פולית. כל עוד אתם לא מוסיפים רטבים משמינים או קרוטונים, אתם יכולים לאכול כמה שאתם רוצים. מומלץ להוסיף חסה לסלט, החסה עוזרת לתחושת שובע ועלה אחד מכיל רק 3 קלוריות.

14. פירות יער: תותים, אוכמניות וחמוציות

דומדמניות וחמוציות עשירים בוויטמין C. הן מכילים חומר משתן, ובכך עוזרים להיפטר ממים עודפים. תותים מסייעים לעיכול, והם גם בריאים למערכת הלב וכלי הדם.

15. כרוב, ברוקולי וכרובית

ירקות אלה הם בעלי הברית שלכם במאבק נגד משקל עודף. מנת כרוב קצוץ מכילה רק כ-7 קלוריות. כדאי לשלב אותם כמה פעמים בשבוע בתפריט.

ועוד חדשות טובות:

כדי לא לעלות במשקל, עליכם לאכול את הארוחה האחרונה כ-3-4 שעות לפני שהולכים לישון.

מקור: Brightside
שתפו עם החברים שתפו עם החברים